fredag 7 november 2008

These poor bananas

Jag har hittat min guldring föressten, den har varit borta ett tag nu men hittade den häromdan under duken i vardagsrummet. Märkligt ändå vad saker och ting kan försvinna. Free Smiley Courtesy of www.millan.net Men jag hade ju trots allt bara förlagt den..

Sitter här och tittar på mina stackars övermogna bananer och funderar på baka nåt av dem, men we´ll see om jag hinner idag. Ska nu sätta mig å locka håre!

Over and out!

Translation:

I have found something that I had lost; my goldring! Found it under the tablecloth in the livingroom and sometimes I find it strange how easily things can dissappear.

I'm sitting here staring at my poor overdue banans and thinking I might bake something out of them but we'll see if there will be any time for that today. I have hair that needs curling before tonight so I doubt these banans of mine will be rescued today.

Over and out!

Inga kommentarer: