fredag 7 november 2008

What a night!

Jag har haft en helt underbar kväll. Det bjöds på rostbiff tro jag det va å tjäraknöl eller hur det nu stavas, en helt underbar kantarellsås, potatisgratäng, ljuvlig sallad och färskt bröd! Helt fantastiskt gott var det och det var länge sen jag hade så trevligt. Där fanns vin i alla möjliga former, likör och alkoholfritt som jag faktiskt höll mig till eftersom jag skulle köra hem. Dessa underbara människor som jag har spenderat kvällen med är som små änglar allihopa och jag är evigt tacksam att jag fick vara med dem just denna kväll. TACK allesammans för denna vackra fest!

Det fotades lite oxo såklart så här kommer kvällens bilder. Titta och njut folks!

------------------------------------------------------------------------------------------------Translation:

I have had the most wonderful evening. We ate the loveliest meat from elk, together with potatoes made in oven, sauce with chantarelles and a fresh sallad with olives and feta plus some newly baked bread. This meal was completly amazing and I can't remember the last time I had so much fun. There was a lot of wine and other beverages too but I consumed only of the non-alcoholic stuff since I brought the car with me. These wonderful group of people that I have spent this eveing with are like angels everyone of them and I am forever grateful that I got to spend this lovley evening with them. THANK YOU everyone for this beautiful party!
I took some photos too..





Inga kommentarer: